Friday, March 20, 2009






Ini sound macam nak fitnah orang tapi ia benarbenar berlaku. Dr Ku Azhar yang Tuan empunya Poliklinik Ku Azhar adalah syaitan yang bertopengkan manusia. Dia teringin sesuatu yang tidak dapat di berikan oleh isterinya ia itu seks yang "panas" seperti kulum kontol dan membuat 69.

Jadi apabila terjumpa dengan isteri saya yang memang Pro dalam halhal seks begini dia pun berzina lah dengan isteri saya tu.
Tempat mereka berzina ialah didalam kereta, di tempat gelap seperti halaman rumahnya yang belum siap, semasa memandu kereta dia anggap batang gearnya adalah ......kontol, dan di dalam klinik nya .
Saya bernasib baik dapat menghidu perbuatan terkutuk kedua dua mereka dengan izin Allah. dan memerangkap mereka berdua. Dr Ku Azhar memang sedar perbuatan nya itu akan memisahkan kan kami berdua suami isteri sebab dia dah bersedia dengan budget nya untuk menampung kehidupan isteri saya.
yang menjadi masaalah nya sekarang (2002)ia lah emak mertua saya memihak kepada anak nya dengan menghina saya bahawa disebabkan saya tidak tahu menjaga anaknya itu sebab pekara itu berlaku. bUkan nak beristighfar. Saya bercakap dengan ibu mertua saya bahawa oran bukan Islam pun tak akan merestui pebuatan terkutuk itu, apa lagi lah Allah membalas nya dengan penyakit yang membawa maut.
Tetapi ini syaitan yang bertopengkan manusia kedua dua nya sekali ( isteri saya, dan Dr Ku azhar) tidak mau memberhenti kanperbuatan terkutuk mereka. walau pun saya dah ampun kan dosa isteri.
Ini yang membuat saya letih dengan perbuatannya. Menghina saya, yang memberi dia kad ATM MAybank saya yang pada tiap2 bulan ada RM7000 plu splus. Itu pun tak cukup lagi bagi mak mertua saya ka?
saya berccinta dengannya dari bangku sekolah Tingkatan 4 (tahun 1976) dan pada akhir tahun 2002 dah menjadi Pengarah Eksekutif bagi anak syarikat PNB di KL.
Saya bertengkar dengan isteri saya tak pernah mengunakan perkataan "Cerai".

Dan Dr Ku Azhar sehingga hari ini tidak pernah di kutuk secara terang terangan oleh isteri saya.
Dia berkata "Best Man win" dan menghina saya dengan mengatakan bahawa saya bukan cukup jantan. Saya tak pernah berzina dengan mana2 perempuan selain isteri saya. Adakah itu idak cukup bagi nya?

Sudah sampai masanya untuk meleraikan simpulan ini. Saya hancur hati apabila mengetahui bahawa isteri saya pernah keluar dengan jantan jantanlain dari taun 1987 sehingga kini. Jadi itu tak menjadi persoalan nya tetapi tak mahumengutuk "boyfren" itu dah menunjukan perasaanyang mendalam.

Stakat ini untuk minggu ini

No comments:

Post a Comment